Zlecając pozycjonowanie stron www, wypromujesz swoją markę! Kampanie reklamowe PPC, audyt SEO i zoptymalizowanie Twojej witryny wyniosą ją na wysokie pozycje wynikach wyszukiwania Google.
Każde pozycjonowanie strony www powinno się rozpocząć od przeprowadzenia kompleksowego audytu SEO. Przygotowany na jego podstawie raport jest cennym źródłem informacji ułatwiających opracowanie skutecznej strategii promocji w Google. Jednocześnie pozwala on na stworzenie planu wdrożenia modyfikacji w obrębie witryny. Bez nich wyprowadzenie strony na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania mogłoby być utrudnione lub nawet niemożliwe.
Prawidłowo realizowany audyt SEO powinien w dużej mierze skupiać się na kwestiach związanych z optymalizacją strony pod kątem standardów Google. Szczegółowej weryfikacji podlegają m.in. takie kwestie, jak:
Jednym z ważniejszych etapów przeprowadzanego audytu SEO jest weryfikacja strony w narzędziach dostarczanych przez Google. To nie tylko sprawdzenie istotnych z punktu widzenia pozycjonowania statystyk. W procesie tym weryfikuje się również ewentualne komunikaty o błędach, nieprawidłowości w indeksacji podstron, poprawność przygotowania mapy witryny i wiele więcej.
Pamiętaj, że część z tych analiz wykonuje się nie tylko przed pozycjonowaniem, ale i w jego trakcie. Regularny monitoring efektów promocji strony jest podstawą do utrzymania stałej, wysokiej pozycji w rankingu Google.