Pozycjonowanie stron

Zlecając pozycjonowanie stron www, wypromujesz swoją markę! Kampanie reklamowe PPC, audyt SEO i zoptymalizowanie Twojej witryny wyniosą ją na wysokie pozycje wynikach wyszukiwania Google.

Czym jest audyt SEO?

Każde pozycjonowanie strony www powinno się rozpocząć od przeprowadzenia kompleksowego audytu SEO. Przygotowany na jego podstawie raport jest cennym źródłem informacji ułatwiających opracowanie skutecznej strategii promocji w Google. Jednocześnie pozwala on na stworzenie planu wdrożenia modyfikacji w obrębie witryny. Bez nich wyprowadzenie strony na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania mogłoby być utrudnione lub nawet niemożliwe.

Analiza optymalizacji strony

Prawidłowo realizowany audyt SEO powinien w dużej mierze skupiać się na kwestiach związanych z optymalizacją strony pod kątem standardów Google. Szczegółowej weryfikacji podlegają m.in. takie kwestie, jak:

  • jakość contentu (w tym sprawdzenie, czy nie pojawiają się duplikaty),
  • dobór i nasycenie fraz kluczowych,
  • odpowiednie rozmieszczenie nagłówków,
  • poprawność kodu witryny,
  • przekierowania,
  • błędy,
  • poprawność przygotowania mapy strony
i wiele więcej. Ważne jest również przeanalizowanie linkowania, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego.

Analiza optymalizacji strony

Jednym z ważniejszych etapów przeprowadzanego audytu SEO jest weryfikacja strony w narzędziach dostarczanych przez Google. To nie tylko sprawdzenie istotnych z punktu widzenia pozycjonowania statystyk. W procesie tym weryfikuje się również ewentualne komunikaty o błędach, nieprawidłowości w indeksacji podstron, poprawność przygotowania mapy witryny i wiele więcej.

Pamiętaj, że część z tych analiz wykonuje się nie tylko przed pozycjonowaniem, ale i w jego trakcie. Regularny monitoring efektów promocji strony jest podstawą do utrzymania stałej, wysokiej pozycji w rankingu Google.