Pozycjonowanie stron

Zlecając pozycjonowanie stron www, wypromujesz swoją markę! Kampanie reklamowe PPC, audyt SEO i zoptymalizowanie Twojej witryny wyniosą ją na wysokie pozycje wynikach wyszukiwania Google.

Pozycjonowanie sklepów

Dzięki wysokiej pozycji sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania Google dotrzesz do wielu nowych klientów i zwiększysz zyski ze sprzedaży. Aby poprawić ranking strony, postaw na pozycjonowanie long tail i link building.

T

Pozycjonowanie long tail

Ta specjalna technika promowania stron www jest polecana w szczególności właścicielom sklepów internetowych. Pozycjonowanie long tail, czyli szerokie lub na tzw. „długi ogon” zamiast skupiać się na pojedynczych słowach kluczowych, celuje w rozbudowane frazy. Jak pokazują statystyki Google, mnóstwo osób poszukujących w sieci produktów wpisuje do wyszukiwarki zapytania składające się nierzadko z nawet z 5-6 wyrazów.

Precyzyjny ich dobór pod kątem oferty konkretnej platformy e-commerce przynosi jej właścicielowi wiele korzyści. Z powodu dużej konkurencji budowanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze słowa jest obecnie bardzo trudne i kosztowne. Dzięki metodzie long tail sklep internetowy może docierać ze swoimi produktami do klientów najbardziej nimi zainteresowanych. Pozycjonowanie jest precyzyjniejsze, a przy tym o wiele łatwiejsze i jednocześnie tańsze. Dzięki tej technice możesz m.in.:

  • znacząco zwiększyć ruch na stronie,
  • poprawić wskaźnik konwersji,
  • zwielokrotnić zyski ze sprzedaży.

Pozycjonowanie long tail

Link building

Usługa pozycjonowania sklepu internetowego to bardzo złożony proces, który obejmuje m.in. link building, czyli linkowanie. Jego najważniejszym celem jest budowanie bazy odnośników kierujących na platformę e-commerce z innych stron www. Taka promocja ma istotny wpływ między innymi na szybkość oraz skuteczność pozycjonowania.

Linkowanie jest dość szerokim pojęciem i dzieli się je na:

  • wewnętrzne – jego celem jest ułatwienie użytkownikowi poruszania się po stronie sklepu internetowego, co przekłada się m.in. na wyższy wskaźnik konwersji i większe zyski ze sprzedaży.
  • zewnętrzne – dodawanie odnośników np. do konkretnych produktów na różnych forach internetowych, blogach, portalach społecznościowych i w wielu innych miejscach.

Działania związane z link building najlepiej powierzyć specjalistom, którzy mają odpowiednie doświadczenie w branży pozycjonowania SEO. Podstawą jest tutaj odpowiednio przygotowana strategia promocji. Nieprawidłowe lub zbyt agresywne linkowanie bardzo często jest karane przez Google, co utrudni wyprowadzanie sklepu na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.